pondělí 20. února 2017

Dort



Moje sestra o víkendu slavila narozeniny. Domluvily jsme se, že zrušíme dárkování. Ono taky co má člověk po těch letech ještě stále vymýšlet, aby udělal radost? V poslední době začínáme mít pocit, že už vlastně nic nepotřebujeme (no, není to nádhera?!). Aby ovšem nepřišla zkrátka, místo dárku jsem jí slíbila dort (ten udělá radost za všech okolností). Už jsem tady v předchozích příspěvcích skloňovala skvělý food blog Na vidličku - Katčiny recepty jsou opravdu výborné, zatím vše, co jsem podle ní zkoušela, se vždycky povedlo a chutnalo. Proto jsem i tentokrát pro inspiraci šla tam. A opět jackpot! Moje verze Dortu s malinami a mascarpone sice nevypadá tak profi, jako ta její - holt jsem to řešila trochu na poslední chvíli, nenakoupila dostatek cukrářských ozdobiček a s živými květy je to teď v zimě poněkud bída, takže to skončilo krémovými boky v lážo-plážo stylu a puntíkatým vrškem (kde jsem pro obměnu smíchala obě vrstvy dohromady a vznikla z toho tahle růžovka), ale s výsledkem jsem i tak spokojená, protože na jazyku nezklamal. Sladký byl tak akorát, díky podmáslí v těstě krásně vláčný a mascarpone zajistilo obláčkovou nadýchanost. Dokonce švagr, který nedá do pusy hned tak něco, nešetřil chválou. Ségra byla spokojená a oslava, která se protáhla do pozdních hodin, dopadla na jedničku.
...No a já si tento recepis přesouvám do kolonky oblíbené. Určitě vyzkoušejte! :-)



2 komentáře:

  1. Stale hledam recept na dort pro manzela, zatim nevim jaky. Tohle vypada bajecne i v teto verzi. Katka je uzasna, take k ni rada chodim:-). Pekny vecer. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak vyzkousejte, tento neni vubec slozity a chutna bajecne! Jen ten design to asi pro manzela bude chtit trochu jiny ;-) Ano, Katka ma vsechny recepty super, jeji blog jsem objevila diky Vam, neco jste od ni taky pekla... takze mate na tom dortu vlastne taky zasluhu! ;-)

      Vymazat