pondělí 23. července 2018

Výhra v GA



Mám velkou radost! Nedávno jsem u Veroniky na blogu Metamorphosis of my home vyhrála v GA. Je to vlastně úplně první moje výhra tohoto druhu. Ve hře byly milníkové kartičky od Nana party a krabička na poklady přímo z Verčiny produkce. Kdo nezná výše zmíněný blog, a nebo Magdu, která tvoří krásné věcičky pro malé lidi, určitě pojďte mrknout, třeba by se Vám to mohlo do budoucna hodit, ať už pro ty vaše ratolesti, nebo třeba jen jako milá pozornost pro známé...


Co jsou to milníkové kartičky asi většina z vás ví, pro ty ostatní: kartičky označují významné dny v životě dítěte. Když ho s kartičkou vyfotíte, vlastně hned víte, která bije... a budete to vědět i za spoustu let, třeba až toho vašeho malého caparta povedete k oltáři. Kartičky se také dají použít do fotoalba. Ačkoli si myslím, že jsme u nás doma s výrobou dětí ještě neskončili, zřejmě výhru uplatním jako tu druhou možnost. Je mi to sice skoro stydno říkat, ale Madlenka ještě stále nemá fotoalbum z prvního roku. To víte, není času! A taky jenom ty fotky protřídit a vybrat ty nej je celkem fuška (to druhý rok budu mít o poznání jednodušší. Madla už má názor a rozhodla se, že se fotit nechce a nebude. Takže těch ostrých fotek s použitelným výrazem je asi tak desetkrát méně, haha!). Kartičky přišly v krásné dárkové krabičce a je jich tam opravdu spousta, tady je aspoň malá ochutnávka, abyste si uměli představit, jak to asi vypadá. Kdyby vás zaujaly, mrkněte k autorce SEM , v nabídce má opravdu pěkné a vkusné kousky pro děti.



Ke kartičkám jsem dostala ještě ručně vyrobenou krabičku s králíčkem, korálky s ptáčky a osobní handmade přáníčko. Veronika se věnuje zdobení předmětů metodou decoupage a její výrobky jsou jemné, decentní, minimalistické a většinou černobílé, prostě podle mého gusta. Její blog sleduju už delší dobu a rozhodně stojí za shlédnutí. Musím přiznat, že mě docela nahlodala a umanula jsem si, že Madlence zkusím v tomto duchu taky něco vyrobit do pokojíčku (kdy k tomu ovšem dojde, to je zatím ve hvězdách. Já toho mám v hlavě prostě pořád tolik!). Vlastně jsem si původně myslela, že krabička s králíčkem taky skončí u ní. Však to znáte - na takové ty holčičí poklady. Ale když ona je tak krásná a v naší koupelně jí to moc sluší, že si ji asi nakonec sobecky nechám pro sebe (taky na holčičí poklady!). Tady aspoň jedno ilustrační foto.



No a kdyby vás zajímala i ta koupelna, tak vězte, že konečně víc než po roce je hotová a k mé spokojenosti, takže vám ji tady budu moct ukázat. Je taková speciální. Má velikost asi jako standardně velké WC. Ale vešlo se do ní všechno, uf! Tak už brzy, jo? ;-)

6 komentářů:

  1. Jů, tak to se těším na zbytek koupelny, nakouknutí mě pěkně navnadilo :)) a výhra krásná! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě těší! Článek už chystám! Jen ty fotky, to je u mě vždycky běh na dlouhou trať! :-D...

      Vymazat
  2. Vyhra uzasna, take jsem mela to stesti a mam od Verci nekolik krasnych vyrobku. Na kupelnu se tesim uz ted:-). M.

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, Májo, moc jsi mě článkem potěšila a jsem opravdu ráda, žes měla z výhry radost a že věci využiješ ;-)...ani já ještě nemám jediné album svých dcer, je to ostuda... Starší dcera taky měla období, kdy se nenechala vyfotit (jednou jsem i obrečela, že se nenechala vyfotit na svůj první karneval ve školce - měla indiánskej obleček a moc jí slušel). Ale přešlo ji to, teď zas se chce fotit, kdykoli vytáhnu foťák ;-D... A na koupelnu se samo taky moc těším!...
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja dekuju za darecky! A s tim focenim... ona je Madla na jednu stranu velka paradnice a trochu i narcis, ale nechce delat nic na povel. Nechtej videt jeji nejnovejsi fotku s dortem. Vypada to podle ni, ze narozeniny jsou za trest :-D

      Vymazat