neděle 8. října 2017

DIY nástěnka / hraju si s washi páskou


Dneska tu mám jeden rychlý nápad na vytvoření nástěnky s pomocí washi pásky.

Dlouho jsem chtěla na stěně v naší předsíni vytvořit koláž z rodinných fotek, ale nemohla jsem se rozhodnout, jak to pojmout. Ani hodiny strávené čerpáním inspirace na internetu nepomohly, nic mě neoslovilo. A než tam natlouct hmoždinky a zjistit, že to vlastně není to pravé, rozhodla jsem se pro dočasné řešení: jednoduchá nástěnka/fotogalerie, která nezanechá na stěně žádné stopy. Použila jsem několik nejoblíbenějších fotek z našeho posledního rodinného focení v ateliéru, 'žvýkačku' určenou na stěnu a černobíle pruhovanou washi pásku. Nejprve jsem si na zemi sestavila fotky do požadovaného tvaru a pak - zcela od oka - je žvýkačkou připevnila. Pak jsem některé fotky pojistila ještě washi páskou, ale to už spíš kvůli efektu, a nakonec ozdobila rámečkem. Ten jsem lepila opět intuitivně, nic jsem nevyměřovala, pouze jsem vždy po nalepení každé strany poodstoupila a mrkla, jestli dobrý. Washi páska je v tomto ohledu vděčný materiál - kdyby to dobrý nebylo, jednoduše sloupnu a upravím. Mně se to nějakým zázrakem podařilo na první dobrou, takže celkový strávený čas byl asi tak 15-20 minut (čili tvoření pro zaneprázdněné matky!). Zkusila jsem dvě varianty, obě nafotila a vlastně si doteď nejsem jistá, která se mi líbí víc. Co vám?

Toto je druhá varianta s orámovanými fotkami



Pruhovaná washi páska v detailu


6 komentářů:

  1. Moc hezký nápad! Líbí se mi asi víc ta jednodušší varianta - bez orámování fotek.
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za nazor. Ja se taky zacinam klonit spise k te jednodussi :-)

      Vymazat
  2. Za me ta vrchni varianta:-). Bezva napad. Zvykacka je z papirnictvi? Dlouho jsem ji nesehnala, no mozna spis nevzpomnela koupit, kdyz jsem byla v obchode. M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky za hlasovani :-) Priznam se, ze netusim, odkud ta zvykacka je, mame ji doma snad milion let a kupoval ji manzel, ale rekla bych, ze normalne v papirnictvi...

      Vymazat
  3. Za mě taky ta horní, washi pásky jsou mor, nejradši bych oblepila všechno! :))
    A pozor na ty žvýkačky, my si tím doma taky přilepovali fotky a po odloupnutí tam zůstal mastný flíček, ale třeba to dělá jen ta značka, co máme. A to tam fotka byla asi dva dny. V tomhle jsou ty washi lepší, já si z nich vyrábím i jakoby oboustranku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsou! Mam jich doma asi milion! :-D Oboustranku? To jsem jeste nezkousela. K jakemu je to pouziti?
      No tak budu doufat, ze nam ta zvykacka zadny fatal error na zdi nezpusobi. Kdyby jo, cim jste ten mastny flek pak dostavali dolu?

      Vymazat