úterý 16. ledna 2024

Návrat architekta...



Milí přátelé, omlouvám se moc všem, kteří si tento blog oblíbili, nějakou dobu čekali na nový příspěvek a pak to čekání už prostě vzdali. Utekly víc než tři roky. Za tři roky se toho stane v životě člověka hodně. Jestli vás zajímá, co se stalo u nás, tak čtěte dál...

Tak předně... je nás o jednoho víc (někteří jste to už nejspíš zaznamenali na IG). Kromě Madlenky, které už je sedm a půl, chodí do druhé třídy a je z ní už fakt velká holka, přibyla do naší rodiny ještě Gábinka. Té jsou tři a půl. Ano, počítáte správně. Poslední příspěvek na tomto blogu byl publikován pár dní předtím, než se narodila. Pak už to byl fičák a mým úkolem číslo jedna bylo to všechno nějak přežít, ostatní zájmy šly na dlouho stranou. Mrkám do střev tohoto blogu a právě jsem napočítala něco přes dvacet konceptů - dvacet článků, které jsem pro vás chystala a už nedopsala, a některé z nich už jsou teď prostě mimo. Některé ne a třeba je ještě dopíšu, to se všechno uvidí. Času na sebe už je totiž zase o maličko víc...

Já a moje děvčata, léto 2023 v milovaném Znojmě

Tvořím pořád. Tvoření je moje láska a hnací motor. Jen už těch kreativních projektů je o dost míň, je prostě těžší si na ně najít čas. A tak si ho snažím dělat vědomě alespoň tak, že jednou za čtrnáct dní vypadnu z domu na kroužek keramiky a zanořím ruce do hlíny, což je vskutku parádní terapie. Začala jsem loni a naučila se už hodně o různých typech hlíny, glazurách, engobách, rozličných postupech... a  doma nám přibyla hezká řádná keramických maičkostí. Čas od času se na instagramu s některými chlubím. V zimě taky pletu svetry. A pak je s největší pýchou nosím na sobě.

Jeden z mých výrobků, i když přiznávám, nápad je 
převzatý z pinterestu :-)

Loni jsme taky s partou kamarádek založily u nás na vsi Komunitní centrum. Myšlenka přišla do mé hlavy někdy v období covidu a už se nepustila. Po rozpravách se starostou jsem cvičně rozjela několik aktivit, účast sice nebyla závratná, ale našlo se pár nadšenců, kteří se rozhodli do toho jít se mnou a dali tomu lepší tvar. Děkuju Léni, Janči a Aničce za odhodlání. V současnosti máme vlastní prostory, dotaci z EU, 1x týdně dopolední mamacentrum pro rodiče s malými dětmi, odpolední herničku pro starší děti, 1x v měsíci děláme hraní deskových her pro veřejnost, hospodský kvíz a párkrát do roka se scházíme v ženském kruhu a kreativně tvoříme. Občas je to dřina a boj, občas nás přepadá trudomyslnost, ale smysl to má a odměnou za dobrovolnickou činnost jsou pozitivní ohlasy sousedů :-)

Ale můj projekt number one pro toto období je návrat do práce. Zatím tedy pozvolný, Gabča totiž začala od září chodit do školky a v podstatě se adaptujeme na nový režim, střídání období bacilů a nebacilů. Ale moc se těším. Ráda bych se vrátila ke své původní profesi architekta a designéra. Poslední roky jsem se jí věnovala jen omezeně, občas se ozval některý z mých dřívějších klientů a potřeboval doma zase něco vylepšit :-) a já jsem mu s potěšením pomohla, i když to bylo docela s vypětím všech sil, protože spánková deprivace po těch letech na mě začala docela tvrdě doléhat... teď už jsme naštěstí jinde, a tak jsem plná nadšení a očekávání, co pěkného zase vymyslím, a moc se na to těším. Pokud byste i vy potřebovali pomoci s bydlením - navrhnout studii rodinného domu, zrekonstruovat ten starý, nastavit, přistavit, upravit dispozici bytu nebo hezky a účelně vybavit interiéry, případně pokojíček pro vaši ratolest, dejte mi vědět, ráda vás poznám! Veškeré informace, které ke spolupráci potřebujete vědět, najdete u mě na pracovních stránkách  , případně na facebooku a nebo instagramu .

Tady je pár ukázek, co jsem v poslední době tvořila...

Pokojíček pro jednu holčičku. Tahle spolupráce mě
moc bavila, protože jsme s klientkou dokonale souznily :-)



Výsledek se moc povedl!

Novostavba domu pro mladou rodinu, opět srdcoví
klienti, kteří jsou se mnou už mnoho let :-)



Toto je pro změnu pokoj našich holčiček,
který možná z tohoto blogu znáte ještě z dob,
kdy byla Madla jedináček a teprve se zařizoval.
Takto jsme vyřešili problém co s domečkem, protože
je hezký, ale kupovat druhý už mi přišlo fakt moc :-)
Z postelí je možné vytvořit dvoulůžko bez mezery
uprostřed (současný stav), a nebo dvě samostatná lůžka.


Schodišťová hala v jednom moderním rodinném domě

Tak toto je ještě teplé z pece.
Rekreační objekt v jižních Čechách.


Tož toliko novinky ode mě. Snad budu mít teď víc příležitostí resuscitovat tento blog a ozvu se brzy zas s nějakými svými soukromými výtvory, nápady a nebo zamyšleními. Mějte krásný leden a nepropadejte smutku a panice, jaro jednou určitě přijde :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat