sobota 8. července 2017

Retro v našem pokojíčku


 Už víte, že mám velkou slabost pro staré krámy. Nábytek, doplňky, oblečení... no a můj nedávný úlovek je tohle povlečení do dětského pokojíčku. Je po mém drahém choti. Tchýně ho přede mnou dlouho tajila, asi ji nenapadlo, že bych o něj mohla mít zájem... a pak jsem ho spatřila složené na kupce s nějakými vyřazenými věcmi pro děti. Byla to láska na první pohled - posuďte ten vzor! Nic přehnaně barevného, ukecaného, ale přitom stále infantilní a milé! Trošku mě mrzí, že zub času už poněkud hlodal a barvy nejsou tak jasné jako za nova, ale i tak si myslím, že tenhle kousek v našem budoucím pokojíčku rozhodně nesmí chybět! A jaký že ten Madly pokojík vlastně bude? O tom se vám hodlám dlouze svěřit v některém z následujících příspěvků :-)...




4 komentáře:

  1. Souhlas, je moc krásné. Takové tradičně rozkošné, žádné obludky z animáků. :))
    Jsem zvědavá na další příspěvky o pokojíčku, tak ať se daří!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne tak! Ja jsem na obludky z animaku dost alergicka, tak si chci na maximum uzit to obdobi, kdy je dcera jeste nevyzaduje ;-) Pokojicek uz mam prakticky vymysleny. Realizovat se ovsem zrejme bude postupne, dle financi. Urcite se podelim. Diky za navstevu :-)

      Vymazat
  2. Souhlasim, ze tohle retro je uzasne, v dnesni dobe jedinecne a originalni!!! M.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem rada, ze nejsem jedina, kdo je z toho povleceni tak nadsen ;-)...

      Vymazat