čtvrtek 14. září 2017

Náušnice 'na míru'


Před nedávnem jsme Madle konečně nechali nastřelit náušnice. Dlouho jsme to odkládali, stejně jako očkování, a až teď na ně došla řada, takže v necelém roce nám definitivně skončila rozpačitá éra, kdy cizí lidé kolikrát nevěděli, zda v kočárku chválit holčičku nebo kluka (to víte, s růžovými oblečky jsem to nikdy nepřeháněla) :-)

Prvních pár týdnů měla sice v uších provizorní pozlacené šroubky, ale opravdové náušničky už tou dobou netrpělivě čekaly v krabičce. Zasponzorovala je babička s dědou a já jsem nechtěla jen tak ledajaké. Dlouho jsem vybírala, protože v dětském sortimentu v klasických zlatnictvích se mi nic nelíbilo. Na můj vkus všechno moc ukecané nebo moc 'myšákovské'. A já mám prostě ráda jednoduchost, univerzálnost a hlavně nadčasovost. Nevěděla jsem přesně, jaké chci, a tak jsem prostě čekala, až mě něco osloví. Nakonec mé představy uspokojili na Fleru. Našla jsem tam zlatnici, která vyrábí autorské šperky a z nabízených motivů mě zaujalo hned několik. Po dlouhém váhání jsem vybrala talířek z bílého zlata s říční perličkou uprostřed a Marta Švajdová byla ochotna mi je zhotovit na přání s dětským zapínáním vpředu. Komunikace i celková spolupráce s ní byla příjemná, cena taky fajn a jsem moc ráda, že jsem podpořila originální českou tvorbu. Takže tento obchůdek mohu všem vřele doporučit, a to nejen za sebe, ale i za naši parádnici! Na své náušnice prostě nedá dopustit a když se jí někdo zeptá, ochotně je předvádí. Prostě celá já! :-D

foto převzato z Fler profilu prodejce Marta Švajdová


2 komentáře:

  1. Ty jsou tedy opravdu krásné! Taky to teď řešíme - s odkládáním a růžovou to máme podobně a okolí tlačí ;-). Takže děkuju za tip! ;-)
    V.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni zac, jsem rada, ze se libi ;-) Zlatnici z Fleru opravdu vrele doporucuji, byla s ni prima domluva a na svem profilu ma vic zajimavych motivu, chvili jsem vahala, ktery vybrat, tak mrknete, treba Vas tam neco zaujme ;-)...

      Vymazat